Güzel ve estetik işleri tarihi ilçemizle bütünleştirmeyi seviyoruz. Gündüzü başka, Akşamı bambaşka yatırımlarımızı ufkumuzla belirliyor, istişarelerle güçlendiriyor halkımızın hizmetine öyle sunuyoruz. Eksikliklerimizi en kısa sürede giderecek birlikte sıcak çayımızı yudumlayacağız.
Belediye Başkanımız Av. Mustafa İlmek, Şeyhşaban Mahallesi’nde Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla sürdürülen 3,5 kilometrelik sıcak asfalt çalışmalarını yerinde inceledi.
İstişare kültürümüzü hemşerilerimizle sohbet ederek sıcak çayımızı yudumlayarak yaşadık. Anlayışımız Ben değil Biz… Çarşıda samimi anlayış, sıcak muhabbet