Belediye Başkanımız Av. Mustafa İLMEK, kademe binasını ziyaret ederek yaz sezonunun verimli, kazasız belasız geçmesi nedeniyle kurban kestirdi. İlçemize mesai mefhumu gözetmeksizin gece gündüz hizmet eden personelimize teşekkür eder, kazasız belasız ömürl
Belediye Başkanımız Av. Mustafa İLMEK, kademe binasını ziyaret ederek yaz sezonunun verimli, kazasız belasız geçmesi nedeniyle kurban kestirdi. İlçemize mesai mefhumu gözetmeksizin gece gündüz hizmet eden personelimize teşekkür eder, kazasız belasız ömürler dileriz…
Belediye Başkanımız Av. Mustafa İlmek, Şeyhşaban Mahallesi’nde Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla sürdürülen 3,5 kilometrelik sıcak asfalt çalışmalarını yerinde inceledi.
İstişare kültürümüzü hemşerilerimizle sohbet ederek sıcak çayımızı yudumlayarak yaşadık. Anlayışımız Ben değil Biz… Çarşıda samimi anlayış, sıcak muhabbet