Belediye Başkanımız Av. Mustafa İLMEK, ilçemizde Belediyemizin yapımını gerçekleştirdiği iş merkezinin inşaatında incelemelerde bulundu.
Belediye Başkanımız Av. Mustafa İLMEK, ilçemizde Belediyemizin yapımını gerçekleştirdiği iş merkezinin inşaatında incelemelerde bulundu.
İlgili Haberler
23 Haziran 2026
İstişare kültürümüzü hemşerilerimizle sohbet ederek sıcak çayımızı yudumlayarak yaşadık. Anlayışımız Ben değil Biz… Çarşıda samimi anlayış, sıcak muhabbet